ETNA EVW7945WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EVW7945WIT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

thighcherry 26-08-2014
Geschreven voor: ETNA EVW7945WIT

Dit is een zeer lawaaierige vaatwasser. De vaat komt er eigenlijk altijd nat uit. Verder zou ik goed nadenken of een klein formaat vaatwasser wel geschikt is.

quibus 13-08-2010

---------- update review, 13-08-2010 ----------
Ook bij mij is de vaatwasser na
2jaar stuk gegaan,maar mijn man heeft hem weer gemaakt.De aan en uit knop had het begeven en dus deed hij ook niets meer.Met enige moeite heeft hij hem toch weer aan de praat gekregen.

---------- 1e review, 26-03-2009 ----------
Goede vaatwasser.Ben er erg blij mee.Heb hem nu een jaar in gebruik en maakt goed schoon en droog,enige nadeel is dat het pompen zoveel lawaai maakt.Verder erg tevreden

tuonier 11-08-2010

Wat een miskoop.
Deze vaatwasser heeft het 2 jaar lang redelijk goed gedaan.

Helaas geeft de machine een maand na dat de garantie is verlopen storing en doet nu niks meer. De service van Etna is echt verschrikkelijk. Ze zijn erg kortaf en verwijzen naar hun showroom voor een nieuwe. Ik koop nooit weer iets van Etna.

Jl 14-10-2016

Ik heb dezelfde ervaring, na 3 jaar houd ie ermee op. Water kwam wel in de machine en ik kon dat ook laten afzuigen. De moter sloeg niet aan, ik hoorde wel een lichte bromtoon Op het web las ik dat een motor frosen kan zijn dus vast zit. Ik heb de machine leeggehaald en wild doorelkaar geschut en nadien deed ie het weer. Na mijn laatste vakantie van 3 weken was het weer zo. Schudden hlelp niet, toen ik de achterkant los maakte zag ik de motor zitten en heb er met een stang een klap opgegeven, na 3 keer dit gedaan te hebben loopt de machine weer als nooit tevoren.... Jippie

henkpay 28-03-2010
Geschreven voor: ETNA EVW7945WIT

Ik heb de ETNA nu een week in huis, en ben blij verrast door dit apparaat.
Enig lawaai is me niet opgevallen.
Ik ben blij als ik hem hoor vaatwassen, ha
Nu ben ik niets gewend, want ik had een Bosch van 16 jaar oud en die eruit gegooid, maar ik zocht een simpele eenpersoons machine

seffen99 18-02-2009
Geschreven voor: ETNA EVW7945WIT

Ik heb deze vaatwasser gekozen vanwege zijn formaat (45cm). Verder is hij, zoals al is aangegeven hier, heel makkelijk aan te sluiten. Direct een volle vaat gedraaid en het resultaat is prima. Hij wast mooi schoon en droog. Ik heb wel wat last met het goed inruimen van de vaatwasser. Dat vereist toch wel wat inzicht. Voor zijn geld verder een prima apparaat!

Even de voor en nadelen op een rij voor twijfelende kopers:

Nadeel:
- Hij maakt veel geluid. Laten we eerlijk zijn, ik draai hem niet voor niks 's avonds. Maar wat verwacht je dan? Mocht je een afgesloten keuken hebben, heb je er waarschijnlijk geen eens last van.
- Inruimen vereist inzicht en ervaring. Maar als je dat eenmaal weet, moet dat steeds beter gaan.
- Geen aanduiding hoe lang het programma nog duurt (maakt mij niet uit ik draai hem alleen 's avonds).

Voordeel:
- Een onwijs uitbreide vaatwasser voor een lage prijs! (veel programma's)
- Wast en droogt prima!
- Heel compact en licht.
- Super eenvoudige interface (één draaiknop om alles in te stellen)

Samengevat:
Verwacht geen bosch als je deze Etna koopt. Als je echter weinig ruimte hebt in je keuken (zoals ik) en je wil een degelijke vaatwasser zonder fratsen en neem het geluid voor lief. Is dit zekers geen miskoop!

! Bij duurzaamheid heb ik nvt gezet omdat ik de vaatwasser nog niet lang genoeg in bezit heb om hier iets zinnigs over te zeggen.

Ajnos 22-06-2008
Geschreven voor: ETNA EVW7945WIT

Perfect vaatwassertje! Dit model gekozen vanwege de prijs (goedkoop) + het 45 cm model (ivm ruimte in keuken). Prima machine. 1 persoons huishouding. en met een beetje passen en meten hoeft ie maar 1 á 2 keer per week te draaien (ik kook niet dagelijks). Voor deze prijs dus dik tevreden. Maar wat een genot om niet meer te hoeven afwassen, en altijd een leeg aanrecht.